niedziela, 13 listopada 2016

ACCESSORIES | PHONE CASES


Jak każda dziewczyna uwielbiam różne modne dodatki i często nie mogę oprzeć się ich kupnie mimo iż wiem, że będą większość czasu leżeć gdzieś na półce lub w szafce. Jedną z moich słabości są ozdobne case'y na telefony. Obecnie mam Samsunga i stacjonarnie bardzo mało akcesoriów jest dostępnych, a jeśli już są to są dość drogie. Mimo to, udało mi się zebrać chociaż cztery takie małe cudeńka.






Po lewej stronie znajdują się dwie obudowy z twardego materiału. Jedna z nich jest przezroczysta z bardzo dzisiaj popularnym białym wzorem mandala, zaś druga jest odpowiednikiem case'a na iPhony, czyli lusterko w różowym kolorze. Jak na razie jeszcze nie mam nic zarysowane i case sprawuje się świetnie - nie mam również problemów z zasięgiem, jak niektórzy mówią. Obudowy na drugim zdjęciu są sylikonowe i nie dość, że są ładne to chronią telefon. :) Modne arbuziki, kolejna mandala oraz kwiecisty wzór z motylkami.
Wszystkie case'y zamówione zostały przez internet po fajnej cenie i w dodatku kolejna zdobycz jest już w drodze. Także nie ma większej radości niż oczekiwanie na nową paczuszkę. Wiadomo, że zamawianie przez internet zawsze wiąże się z ryzykiem, czy dana rzecz będzie taka jak na zdjęciach. Ja przejechałam się kilka razy (np. przy arbuzach musiałam sama wycinać otwór na aparat, bo był źle zrobiony, a mandala sylikonowa miała wyblakłe kolory), ale mimo to nie zrezygnowałam z tej przyjemności. ;)


Poszczególne obudowy możecie znaleźć tutaj:
1. Arbuzy 2. Mandala sylikonowa 3. Mandala twarda 4. Kwiaty z motylkami 5. Aluminiowe lusterko

4 komentarze:

  1. Na mój telefon niestety nie ma takich bajerów xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez uwielbiam obudowy do telefonów :P niestety narazie nie posiadam żadnej, bo wszystkie mi się rozwaliły :/ Pozdrawiam i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam od roku tego samego case'a i nie mogę się doczekać aż w końcu wymienię tą wyblakłą czerń :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne obudowy do telefonu. Ja korzystam tylko z jednej:D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 M A Ł A G O S I A X O , Blogger